Офіційний сайт Свалявської райдержадміністрацї та районної ради.
 
 0 (3133) 2-12-48, 2-12-64  
   
     Вівторок, 27 Червня 2017 р. Головна   /   Зворотній зв'язок   /   Пошук по сайту    
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 

ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли
в Свалявську райдержадміністрацію   протягом І півріччя 2011   року

            Протягом І кварталу 2011 року від жителів району та через органи виконавчої влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 130 індивідуальних та колективних звернень від 330 громадян, що на 84 звернення менше ніж за відповідний період минулого року.
            Із вищестоящих органів влади в І кварталі 2011 року надійшло 12 звернень громадян ( в минулому році - 5).
            Найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від жителів м.Свалява (23,8%) та сіл Керецьки (15,3 %), Солочин (7,6%).            
          Серед звернень громадян до райдержадміністрації індивідуальні звернення становили 88,5%, колективні – 11,5 %.        
            Значна більшість   звернень стосувалася питань щодо виділення одноразових грошових допомог для лікування, придбання медикаментів, пільгового перевезення пенсіонерів, врегулювання земельних відносин тощо. Зокрема питання врегулювання земельних відносин (виділення земельних ділянок у власність) склали 16,9 відсотка, соціального захисту (виділення одноразових грошових допомог) – 40 відсотків   тощо.
            Переважна більшість звернень надійшло від громадян похилого віку, інвалідів по хворобі   та громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації.
            Протягом І кварталу 2011 року повторних звернень не надходило.
            Колективних звернень до райдержадміністрації надійшло 15, які підписали 200 громадян.
            Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, відповідних постанов Кабінету Міністрів України та прийнятого розпорядження голови райдержадміністрації від 22.02.08 №72 в І кварталі 2011 року забезпечено виконання заходів щодо підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян. Зокрема, згідно затверджених   на 2011 рік графіків особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації проводяться   прийоми громадян не менше 4 рази на місяць, в тому числі два виїзні, прямі телефонні лінії, здійснюються перевірки структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів місцевих рад, заслуховуються особисті доповіді голів територіальних громад з питань додержання ними   законодавства про звернення громадян.
            Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян в І кварталі проведено 3 засідання, на яких розглянуто звернення громадян, що стосувалися надання пільг інваліду і групи, яка має на утриманні двоє неповнолітніх дітей, по питанню фінансуванню будівництва підвідного газопроводу   до населених пунктів Дусинської сільради, по питанню пов’язаному з розробкою проекту берегоукріплення. За наслідками розгляду комісії з   урахування внесених пропозицій підготовлено та надіслано відповіді заявникам.
              Згідно із затвердженим графіком головою райдержадміністрації здійснено 11 прийомів громадян, з них 3 виїзні ( прийнято 18 громадян), стільки ж прийомів проведено заступниками голови та керівником апарату (прийнято 41 особу).
              За аналогічний період телефоном довіри (2-11-64) скористалося 2 громадян. Питання, порушені жителями району через лінію довіри стосувалися порядку надання безкоштовної путівки на оздоровлення пенсіонерів та порядку зарахування дитини до дошкільного навчального закладу. громадян надано відповідні роз»яснення щодо вирішення порушених питань Протягом І кварталу 2011 року головою райдержадміністрації проведено 1 пряму телефонну лінію «Запитай у влади».
            Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалися на засіданні колегії райдержадміністрації 27 січня 2011 року, за наслідками розгляду яких видано відповідні доручення   голови райдержадміністрації від 28.01.2011 р. №01-8/9 з визначенням конкретних завдань. Крім того, в порядку контролю стан розгляду звернень щомісячно розглядається на нараді при керівнику апарату.
            Всі звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації, розглядалися у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням встановлених термінів.
 
Відділ організаційно-кадрової роботи
апарату райдержадміністрації



 
 
 
 
 
 
Повідомлення регіональних структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади
 
 
 
 
 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

 
 
 
ПОГОДА В СВАЛЯВІ


 
© 2017 Свалявська райдержадміністрація та районна рада
89300, м.Свалява, пл. Головна, 1, тел. 0 (3133) 2-12-48, 2-12-64, info@svalyava-vlada.gov.ua
Розробка сайту - CrafIT.com