Офіційний сайт Свалявської райдержадміністрацї та районної ради.
 
 0 (3133) 2-12-48, 2-12-64  
   
     Понеділок, 22 Січня 2018 р. Головна   /   Зворотній зв'язок   /   Пошук по сайту    
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 

ЗВІТ
про роботу управління праці та соціального захисту населення
за І півріччя   2010 рік

                                          Зайнятість. Оплата праці.
                За січень – червень 2010 року вдалося забезпечити відповідну роботу по вирішенню окремих пріоритетних завдань в галузі праці та соціального захисту населення.
                Протягом І півріччя в усіх сферах економічної діяльності створено 422 нових робочих місць, що становить 72,8% від завдань Програми зайнятості населення району на 2010 рік.
                Станом на 1 липня 2010 року укладено та зареєстровано   186 колективних договорів. Колективними договорами охоплено 71,5% від реальної кількості суб’єктів господарювання, на яких можуть бути укладені колективні договори.
              Протягом звітнього періоду на 28 суб’єктах господарювання проведено атестацію робочих місць за умовами праці, в ході якої проатестовано 71 робочих місць.
              Згідно статистичних даних станом на 01.06.2010р. сума заборгованої заробітної плати становить 424,8 тис. грн.. В порівнянні з початком року заборгованість збільшилась майже у 0,2% (або на 0,7 тис. грн.), а у порівнянні з попереднім - збільшилась на 4,9%.
              Стан виплати заробітної плати та рівень середньомісячної заробітної плати розглядається на колегіях райдержадміністрації та засіданнях районної комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
              З початку року проведено 5 засідань   комісії та 1 засідання колегії, де заслухано 26 керівників підприємств. За результатами засідань дані відповідні доручення   та рекомендації. Розроблено та затверджено заходи щодо підвищення рівня заробітної плати працівників галузей економіки..                               Спільно з державним інспектором праці здійснено 40 перевірок у суб»єктів господарювання .
                  В ході перевірок було виявлено 34 найманих працівників без належного оформлення. За результатами перевірок   були складені акти, протоколи,   приписи та довідки. Згідно наданих рекомендацій з 4 найманими працівниками укладено та зареєстровано трудові угоди в РЦЗ та 5 оформлено приватними підприємствами.

                                          Пенсійне забезпечення.
              Спеціалістами сектору по нагляду за правильністю призначення пенсій проводяться 100% перевірки пенсійних справ, особових рахунків отримувачів пенсій. За І півріччя 2010 року сектором перевірено 888 пенсійних справ, з яких виявлено 7 порушень при призначенні пенсій та   при виплаті пенсій. По 2-х   справах виникла недоплата на суму 528 грн.00 коп. та по 2-х переплата на суму 40,89 грн.
              Протягом лютого - березня були сформовані дані на 673 осіб, які здійснюють догляд за інвалідами І   групи та громадянами похилого віку (80 і більше років) та передані в СПОВ.
              Для створення Єдиного автоматизованого реєстру пільгової категорії ( ветеранів праці) відділом прийнято 32 справи.
              За звітній період видано : 4 архівних пенсійних справ та 6 медичних справ; 34 посвідчень «Ветеран праці»; 909 довідок про розмір пенсій.

Соціальні допомоги.
            Контингент отримувачів державних соціальних допомог сім»ям з дітьми станом на 01.07.2010р. становить 4187 сімей, сума профінансованих допомог 17622,0 тис. грн.., заборгованості не має.
        Допомога у зв»язку з вагітністю та пологами призначено 227 заявникам, сума нарахованої та виплаченої допомоги становить 190,0 тис. грн..
          Допомога матері по догляду за дитиною по досягненні нею 3-х річного віку призначено 2158 заявникам на суму 5659,7 тис. грн..
          Допомога при народженні дитини призначена 1216 заявницям на суму 8911,8 тис. грн..
            Допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням призначена 83 заявникам, сума нарахованої допомоги за рік становить 1025,9 тис. грн..
              Допомога на дітей одиноким матерям, яка призначається до досягнення ними 18 річного віку призначено 700 заявницям, яким виплачено 1823,9 тис. грн..
            Допомога   при усиновленні   дитини призначена 1 сім»ї, сума нарахованої та виплаченої допомоги становить 10,5 тис. грн..
                Згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям» отримали матеріальну підтримку 229 малозабезпеченим сім»ям,     сума профінансованих   допомог становить 1349,1 тис. грн..
                Протягом звітнього періоду призначено ДСД відповідно до Закону України « Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям інвалідам» 396 інвалідам. Сума нарахувань яких складає 2027,0 тис. грн.., профінансовано 2027,0 тис. грн., заборгованості не має.
                  18 особам призначено щомісячну грошову допомогу по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу на суму 9,2 тис. грн..
                Відповідно до Закону України « Про соціальні послуги» допомога нарахована 158 особам на суму 80,1 тис. грн.. Виплачено 40,0 тис. грн.., заборгованість складає 40,1 тис. грн..
                42 заявникам призначена «Державна допомога особам, які не мають права на пенсію та інвалідам», на загальну суму 174,36 тис. грн.., виплачено 174,36 тис. грн..; заборгованості не має.
              Компенсаційні виплати по догляду за перестарілими громадянами та інвалідами І групи призначено 565 особам на суму 44,1 тис. грн.., заборгованості не має.
              Тимчасову допомогу на дітей батьки яких ухиляються від сплати аліментів, або коли стягнення аліментів не можливе призначено 112 заявникам на суму 259,7 тис. грн.., заборгованості не має.
              Протягом січня – квітня 2010 року субсидіями на ЖКП скористалися 780 сімей. Загальна сума видатків з держбюджету на відшкодування цих витрат склала 531,1 тис. грн..
              Щодо виплати готівки по призначених на тверде паливо та скраплений газ призначено 1 сім»ї,   сума   нарахованої субсидії   становить 0,1 тис. грн.., заборгованості не має.
              Комісією з питань призначення державних соціальних допомог малозабезпеченим сім»ям розглянуто 72 заяви, задовільнено -57, а відмовлено -15.                                                                                                              
            Працівниками відділу державних соціальних інспекторів станом на 01.07.2010 р. здійснено 350 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан одержувачів усіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій, та членів їх сімей в тому числі:
- шляхом запиту - 343;
- з відвідуванням місця роботи заявника або члена його сім»ї - 7 .
          Виявлено 3 випадків подання заявниками неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан.
              Складено 415 актів обстеження матеріально - побутових умов сімей з метою підтвердження їх прав на призначення допомоги.
              Проведено 117 перевірок цільового використання не застрахованими особами виплаченої їм одноразової допомоги при народженні дитини, трьом заявникам було припинено виплату коштів одноразової   допомоги, у зв»язку з нецільовим використанням коштів та незабезпеченням ними належних умов для належного виховання та утримання дитини.



Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці,
громадян похилого віку.
              Протягом І півріччя 2010 року проводилася робота щодо посилення соціального захисту та соціального забезпечення малозахищених громадян – пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни і праці, одиноких непрацездатних осіб похилого віку та інших громадян, які в наслідок недостатньої матеріальної забезпеченості гостро потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави.
              На обліку в управлінні знаходяться 2541 інвалідів, в тому числі 181 дітей-інвалідів, та 80 інвалідів війни.
              Станом на 01.07.2010р. з участю громадських організацій та соціальних робітників вивчено матеріально - побутові умови та складено акти 517 осіб, в тому числі 402 інвалідів різних нозологій та 26 інвалідів війни.
              Протягом звітнього періоду   надано   грошову   та натуральну допомогу благодійними організаціями особам на загальну суму 6,3 тис. грн., в т.ч. 2 інвалідам війни на загальну суму 0,2 тис. грн..
              До Пасхальних свят роздано 21 ветерану продуктові набори в т.ч. – 4 одиноким інвалідам рознесено пасхи.
              На даний час із 279 суб»єктів громадської інфраструктури пандусами облаштовано 223 об»єкти, що складає 84,4% від загальної кількості.
              Забезпечено інвалідними візками 6-х   інвалідів, двом інвалідам видано стільці - туалети та 8 –х інвалідів – ортопедичними палицями, милицями, стойками.
              Виплачено компенсацію за бензин, ремонт та транспортне обслуговування 70 інвалідам на загальну суму 8,9 тис. грн..
                Оздоровлено в санаторно-курортних закладах 4-х інвалідів за рахунок коштів Міністерства праці на загальну суму 11,1 тис.
                Виплачено компенсацію за невикористані санаторно-курортні путівки 4-м інвалідам війни на загальну суму 1,1 тис. грн..
                Направлено на реабілітацію 16-х інвалідів у Виноградівський реабілітаційний центр геріатричного типу.
                В Свалявській   райлікарні виділено 12 ліжок для стаціонарного лікування ветеранів війни, а також створено дві виїздні лікарські бригади для надання медичної допомоги ветеранам війни.
              Забезпечено медикаментами безкоштовно та по пільгових цінах 67 інвалідів   на загальну   суму 5,9 тис. грн.., в тому числі 43 інвалідів війни на суму 4,9 тис. грн..
                Встановлено телефон одній дружині померлого інваліда війни на суму 0,2 тис. грн..  
              Із загального числа інвалідів - 271 осіб мають статус «одинокі», які обслуговуються соціальними робітниками територіального центру.
              В районі працює відділення обласного центру ранньої соціальної реабілітації дітей з психофізичними вадами. Станом на 01.07.2010р. пройшло реабілітацію 28 дітей – інвалідів.
            В загальноосвітніх та дошкільних закладах району навчається та перебуває 63 дітей –інвалідів, 27 з яких знаходиться на індивідуальному навчанні.
          З нагоди святкування Дня Перемоги виконкомами міських та сільських рад надано грошову допомогу 42 ветеранам війни на загальну суму 5,1 тис. грн.. Крім того,   організовано святковий обід на загальну суму 4,2 тис. грн..
            Виплачено одноразову   грошову допомогу до Дня Перемоги з Державного бюджету – 914 ветеранам на загальну суму 249,4 тис. грн.., в т.ч. 94 інвалідам війни І, ІІ, ІІІ груп – 68,5 тис. грн.., 260 учасникам бойових дій – 101,05 тис. грн.., 177 членам сімей загиблих( померлих) ветеранів війни – 49,08 тис.грн. та 383 учасникам війни – 30,8 тис. грн..
              Крім того 451 ветеранів війни нагороджено ювілейною медаллю «65 лет Победы в Великой Отечественной войне 1941-1945гг.».

Персоніфікований облік осіб, які мають право на пільги.
              На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення станом на 01.07.2010 року перебуває 13433 громадян пільгової категорії, які занесені до Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків. Протягом звітного періоду нараховано пільг пільговій категорії громадян всього на суму 1713,5 тис. грн. в.ч.:
- на житлово – комунальні послуги – 1367,4 тис. грн..
- на зв»язок -51,4 тис. грн..
- на оздоровлення – 23,2 тис.грн.
- на пільгове перевезення -270.4 тис. грн..
- проїзд один раз на рік (ЧАЕС) – 1,1 тис. грн..
                  Станом на 01.07. 2010 р. заборгованість організаціям - надавачам послуг за надані послуги складає 280,5 тис.грн..
- на житлово – комунальні послуги -22,4 тис.грн.
- на пільгове перевезення -209.0 тис. грн..
- проїзд один раз на рік (ЧАЕС)-0,5 тис. грн..
- на послуги зв»язку -25,4 тис. грн..
- на оздоровлення -23,2 тис. грн..
                На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення станом на 01.07.2010 року налічується 227 громадян, які постраждали внаслідок   Чорнобильської катастрофи, а саме: 16-І категорії, 93-ІІ категорії, 62-ІІІ категорії та 52 - дітей, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи,   2-дружина померлого учасника ЧАЕС   та   2 чол. – ІV категорії.   Всі зазначені особи занесені в   електронну базу даних персоніфікованого обліку.                                                                                                  
        За І півріччя 2010 рік   зубопротезовано   7 чол. на суму 4,4 тис.грн.   та   відшкодовано кошти   за   надання   безкоштовних   медикаментів   на   суму     20,0 тис.грн.
        З початку 2010 року   для оздоровлення в санаторіях різного профілю   стали 16 на чергу   в управлінні праці та соціального захисту населення   учасників   ЧАЕС, в тому   числі   4 дитини.
На забезпечення виплат компенсацій чорнобильцям протягом 2010 року   використано 135,3 тис.грн, у тому числі на погашення заборгованості   за минулий рік по компенсаційним виплатам 20,0 тис.грн.  
        Станом на 01.07. 2010 року заборгованість по компенсаційним виплатам складає   24,5 тис.грн.
          В повному обсязі   профінансовано   пільги на житлово-комунальні послуги на суму 40,7   тис.грн.  
          Відшкодовано   пільговий   проїзд   7 особам   в   сумі   1,1   тис.грн.
          Проведено   відповідну   роботу щодо надання підприємствами, установами й організаціями, де працюють   постраждалі громадяни внаслідок ЧАЕС, паспортів підприємств та графіків додаткових відпусток на 2010 рік.
          У квітні 2010 року до дня Чорнобильської катастрофи   на   фінансову підтримку громадській організації «Союз Чорнобиль України» згідно розпорядження райдержадміністрації від 15.04.2010р. №132 з районного бюджету   було виділено кошти на   одноразову грошову допомогу 8-м   ліквідаторам наслідків аварії на   ЧАЕС   в суму   400 грн.
            Спеціалістами інформаційно-обчислювального відділу щоденно здійснюється контроль працездатності всіх елементів комплексу, за координацію сервісного обслуговування технічних засобів у відділах управління, а також регулярне встановлення нових версій та проведення резервної архівації баз даних програмних технічних комплексів АСОПД/КОМТЕХ та «Наш дім». В кінці кожного місяця складається реєстри та суми нарахованих субсидій   за місяць   на паперових і технічних носіях інформації, велася їх реєстрація і своєчасна передача організаціям - надавачам послуг, а також передача в інформаційно – обчислювальний центр головного управління на магнітних носіях актуальний стан баз АСОПД/КОМТЕХ та «Наш дім».   Щомісяця проводиться формування і друк основних виплатних документів по всіх видах допомог та здійснюється синхронізація бази даних одержувачів допомог з базою даних районного управління Пенсійного фонду.
                   
Територіальний центр.
            На обліку в територіальному центрі знаходиться   1883 осіб, із них 430 чоловік обслуговується соціальними робітниками відділення соцдопомоги вдома.
            Зараз по штату працює 40 соціальних робітників, які забезпечують одиноких, інвалідів різними видами соціально - побутовими, комунальними послугами, розношують гарячі обіди. Фінансування обідів проводиться   із бюджету територіального центру. Протягом   півріччя   профінансовано 25,7 тис. грн.. на 90 чол.
                Працює стаціонарне відділення постійного проживання престарілих розташоване на 20 ліжко – місць. Зараз проживає 14 чоловік. Профінансовано 125,2 тис. чол.
                Проведено капітальний ремонт адмінбудинку на суму 159 тис. грн..
                Протягом півріччя надано з різних джерел фінансування грошову та натуральну допомогу на суму 49,3 тис. грн.. Яка була роздана різним верствам населення в т.ч. грошова 191 чол. на суму 23,6 тис. грн.. натуральну 191 чол. на суму 25,7 тис. грн..
                Протягом року з центру зайнятості було направлено 60 безробітніх,   які надавали допомогу 447 одиноким, інвалідам у весняно-польових роботах, прибиранні приміщень та інше.
                Проведено обстеження матеріально - побутових умов одиноких, інвалідів, учасників бойових дій. Складено 538 актів обстеження, зареєстровано 150 звернень громадян – відвідувачів.


        Заступник   начальника управління                   М.В.Мішко

 
© 2018 Свалявська райдержадміністрація та районна рада
89300, м.Свалява, пл. Головна, 1, тел. 0 (3133) 2-12-48, 2-12-64, info@svalyava-vlada.gov.ua
Розробка сайту - CrafIT.com